12 Augusti, Söndag = vägning och mätning :-)

Idag tog jag en 45 minuters rask promenad med stavarna. Efteråt var jag helt galet tomatröd i fejset och rejält varm, men det var skönt!
När jag kom hem satte jag mig i en solstol och drack massor med vatten och åt en Nutrilett bar crunch ute i det fina vädret. Livet är bra härligt ibland, det gäller bara att känna efter :-)
Eftersom det är söndag så är det dags för mig att vägas och mätas, mycket spännande...

Vikten idag är: 98,8 kg, alltså 2,1 kg minus från förra söndagen! :-)
Total viktminskning dessa 7 veckor: 16,7 kg det känns ju verkligen TOKBRA! 
 
Midjemåttet idag är: - 2 cm från förra söndagen, vilket gör att jag minskat hela 16 cm under dessa sju veckor med TACTIQ Team Nutrilett!
 
Det betyder att ett delmål är uppnått. Jag väger tvåsiffrigt, och lovar härmed mig själv att aldrig mer väga tresiffrigt! Ikväll ska jag öppna paket nummer tre. Jag är så stolt över mig själv att jag fixar detta, att jag fixar det bra dessutom.
Nu ska jag läsa bok för min son och sedan blir det lite tid i soffan. Då ska jag öppna det blå paketet som har stått på öppna spisen och väntat på mig i sju veckor :-)  
 
Imorgon är det vägning och mätning för tjejerna som jag coachar, jag hoppas och tror att det gått superbra för dem. Kolla in deras bloggar och peppa dem vettja :-)
Anna http://dckhows.blogg.se/ 
Jennie http://haggkvistbloggen.blogg.se/ 
 
Kram på er! ♥
/Lisa

Kommentarer:

1 Jennie:

HÄRLIGT !!! GRATTIS !!!

2 Jesper Westman:

Helt otroligt bra jobbat! Grattis vad skoj :D!!

Svar: Tack tack, och Desamma! :-)
Lisa

Kommentera här: